Středoevropské centrum pro finance a management

Často kladené otázky - Frequently Asked Questions (FAQ)

Rozjeďte svůj business s naší pomocí.
Proč mít prezentaci zrovna na www.finance-management.cz?
V čem jsme lepší než konkurence?
Pro koho je prezentace vhodná?
Jak mě zákazníci na tomto portálu najdou?
Jaká je struktura návštěvníků tohoto webu?
Jak se zaregistrovat a kolik to stojí?
Co jsou a jak zvolit klíčová slova?
Potřebuji k registraci IČ a živnostenský list?
Mohu zaregistrovat firmu?
Jak zabezpečujete kvalitu prezentací?
Je vhodné mít v prezentaci osobní fotografii?
Jak dlouho trvá sestavení prezentace?
Jaké bude umístění mé prezentace v katalogu?
Jak mohu svoji prezentaci prodloužit?
Jak mohu svoji prezentaci zrušit či odstranit?
Plynou z registrace nějaké závazky?
V katalogu nevidím kategorii pro svoji profesi, co s tím?
Jaká jsou pravidla pro zveřejnění prezentace?
Ochrana soukromých informací

Proč mít prezentaci zrovna na www.finance-management.cz?

Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. Tato otázka má dvě roviny. Nejprve vysvětleme proč vůbec mít nějakou online prezentaci. Osobní online prezentace je často vnímána jako prostředek k získání dalších zákazníků prostřednictvím zviditelnění se. To ale není celá pravda. Zviditelnění se na webu hraje velkou roli i v podobě tzv. public relations (PR).


Public relations nebo jinými slovy osobní prestiž či renomé je pro úspěšného odborníka nebo vedoucí osobnost důležitá součást osobního profilu, kterou nelze vybudovat během dne, týdne ani měsíce. Budování veřejného povědomí je časově a v konečném výsledku i finančně nákladná záležitost, jejíž důležitost je zatím v České republice relativně podceňována. Zveřejnění osobní online prezentace je ideální doplňkový způsob jak budovat svoje public relations, protože náklady této formy jsou v porovnání s klasickými formami PR velice nízké.


A nyní tedy proč mít osobní prezentaci v katalogu na www.finance-management.cz? Portál www.finance-management.cz byl založen za účelem poskytování zdrojů nutných pro rozhodování v oblasti financí, managementu a businessu. Naše centrum má za úkol nabízet manažerům především střední a vrcholové úrovně zdroje v následujících oblastech:


  • Vysvětlení praxí ověřených a akademií diskutovaných teorií, metod a přístupů
  • Zveřejnění studií a odborných textů týkajících se financí, managementu a jiných oblastí souvisejících s businessem
  • Odkazy na a informace o odbornících, konzultantech a profesionálech, kteří mohou mít odpovědi na jejich otázky
  • Prezentace odborníků a organizací působících v oblasti financí, managementu a jiných oblastí souvisejících s businessem
  • Poskytnutí odkazů a dalších zdrojů zabývajících se související problematikou

Když toto shrneme, vidíme, že www.finance-management.cz je odborný portál svým obsahem zaměřený na vzdělanou, majetnou a rozhodující vrstvu profesionálů ve světě businessu (což je vidět i ze statistik Jaká je struktura návštěvníků tohoto webu?). Náš portál má k profesionálům blízko a chcete-li Vy mít k profesionálům blíž, my Vám poskytujeme cestu.


Náš model je podpořen technologickou vyspělostí. O tomto se dozvíte v odpovědi na otázku Jak mě zákazníci na tomto portálu najdou? níže.



V čem jsme lepší než konkurence?

Rozdílů mezi námi a konkurencí je mnoho a mohli bychom o nich napsat celou samostatnou stránku, tak snad jen ty nejdůležitější:


Kvalita a úzký profil: Když se podíváte na katalogy jiných portálů, jistě si všimnete, že se ani tak moc nejedná o "katalogy" nebo "prezentace", ale spíše o pouhé adresáře. Jméno, adresa, telefon, mapa - pouze pár strohých informací, které sice informují o tom, kde sídlíte a jaký máte telefon, ale zákazníka Vám nepřesvědčí a business nezajistí. V našem případě s Vámi spolupracujeme na vytvoření informačně hodnotné a účinné prezentace, která aktivně přesvědčuje návštěvníky, že Vy pro ně máte ten nejlepší servis nebo řešení.

Konkurenční portály jsou všeobecné, a tak se může stát, že vedle sebe uvidíte prodejce bačkor a daňového poradce. Náš portál je zaměřen na finance, management a oblasti související s podporou businessu (audit, účetnictví, daně, jazykové překlady, právní služby, atd.). Základní podmínkou zobrazení prezentace na našem portálu je odbornost prezentujícího se.


Specializace: Portál www.finance-management.cz je zaměřený na poskytování zdrojů nutných pro rozhodování v oblasti financí, managementu a businessu a má za úkol nabízet manažerům především střední a vrcholové úrovně zdroje v oblastech týkajících se jejich aktivit, podniků a každodenní práce. Důležité je, že náš portál je nějak zaměřen, je specializovaný, a nejedná se o všeobecnou databázi od sklenářů až po strategické konzultanty.


Pokud tedy nabízíte služby, produkty nebo máte cokoliv, co by mohlo oslovit obecenstvo, pro které je určen náš portál, je jasné, že www.finance-management.cz je jasná volba.


Osobní přístup: Administrátoři na našem portálu věnují přípravě Vaší prezentace mnohem více času, než je běžné v případě srovnatelné konkurence, ale i přesto je naše služba nízkonákladová a cenově dostupná pro nejširší veřejnost. Vaši prezentaci zpracujeme ručně, projde korekturou jak u Vás, tak u nás, a dokonce jsme i připraveni Vám poradit či "ušít" řešení na míru.


Propojení s praxí: Heslo našeho portálu je Svět plný ověřené vzdělanosti. Podstatnou částí našeho portálu jsou články vysvětlující metody, přístupy, principy, modely, teorie, koncepty. Kromě toho nabízíme i odborné články a analýzy na různá témata týkající se businessu. Pokud k nám přijde návštěvník a čte článek vysvětlující například přístup Balanced Scorecard, je velká šance, že by ho mohlo zajímat, kdo by mu mohl s implementací tohoto přístupu ve svém podniku pomoci. Informace o Vás má při ruce.


Bez reklam! Při pohledu na jiné portály si můžete všimnout, že informace na stránkách jsou obklopeny reklamami. Pokud jste například daňový poradce a máte vedle svého jména reklamu na Vaši konkurenci nebo na dětské plenky, jistě Vám to na vážnosti nepřidá. Na našem portálu je profesionalita zveřejněných prezentací na prvním místě, a tak reklamy na stránkách s prezentacemi nezobrazujeme.


Cena: Spojením vhodně vybraných inzertních služeb můžete i při relativně nízkých nákladech docílit výborného výsledku. Služby můžete aktivovat postupně a využít tak svoji osobní webovou prezentaci zde jako cílovou stránku veškeré další propagace. Pokud nás srovnáte s portály jako Centrum, Seznam, Atlas, uvidíte, že jsme značně levnější. Prezentace na Seznamu Vás přijde na 2.000 Kč + 19% DPH na 3 měsíce (nabídka Start). Centrum stojí 3.900 Kč + 19% DPH. Srovnejte tyto ceny s námi: ceník.


Rozsah nabídky: Naše ceny jsou mnohem nižší než u konkurenčních portálů. Kromě toho my dále nabízíme mnohem více. Srovnejte například délku popisu Vaší činnosti. Zatímco nabídka Start na Seznamu zahrnuje "Rozšířený popis činnosti (až 250 znaků) dle přání zákazníka" (no, uznejte, jak se lze kvalitně prezentovat v pouhých 250 znacích) u nás platí čím více, tím lépe. Vaše prezentace by samozřejmě neměla být delší než 1-2 stránky, aby dokázala návštěvníky efektivně oslovit, ale v rámci tohoto limitu jsou Vaše ruce a kreativita skutečně volné. Můžete si zvolit, která slova zvýrazníte, ze kterých položek vytvoříte seznam, můžete uvést reference, členství v organizacích a mnoho dalšího.



Pro koho je prezentace vhodná?

Portál www.finance-management.cz pomáhá nalézt spojení mezi profesionály hledajícími odpovědi a řešení a těmi, kteří tyto odpovědi a řešení nabízejí, tedy Vámi. Toto je zmíněno ve čtvrtém bodu mise tohoto portálu. Svým obsahem je portál zaměřen především na:


  • finance,
  • management
  • a oblasti související s businessem (audit, účetnictví, IT, právo, překladatelství, konzulting, marketing, logistika, atd.).

Prezentace na portálu www.finance-management.cz je tedy vhodná pro každého, kdo o sobě může říct, že něco umí, že něco dokáže nabídnout, tedy pro odborníka, profesionála nebo konzultanta, a to především v oblastech, na které se náš portál zaměřuje. Následující seznam uvádí příklady profesí nebo zaměření, pro které je velmi prospěšné se na portálu www.finance-management.cz prezentovat:


  • advokát,
  • auditor,
  • autor odborných textů,
  • daňový poradce,
  • designer,
  • finanční analytik,
  • finanční poradce,
  • HR konzultant,
  • implementátor systému kvality ISO,
  • investiční poradce,
  • investor,
  • IT auditor,
  • IT konzultant,
  • kontrolor,
  • konzultant ISO,
  • konzultant na fůze a akvizice,
  • konzultant pro EU fondy,
  • konzultant v logistice,
  • konzultant,
  • makléř,
  • manažer kvality,
  • marketingový analytik,
  • marketingový poradce,
  • marketingový strateg,
  • odborný grafik,
  • odborný lektor/školitel,
  • odborný publicista, textař, editor,
  • poskytovatel IT služeb,
  • přávník,
  • překladatel,
  • produktový manažer,
  • projektant,
  • projektový manažer,
  • strategický konzultant,
  • tlumočník,
  • účetní,
  • vývojář software,
  • a další

Uvedený seznam je informativní a zahrnuje pouze výběr příkladů, které mají zhruba nastínit specializaci tohoto portálu. Pokud jste profesionálem v některé z výše uvedených pozic nebo na seznamu nejste, ale přesto jste odborník a myslíte si, že máte co nabídnout, neváhejte se na nás obrátit.



Jak mě zákazníci na tomto portálu najdou?

Na portál www.finance-management.cz přicházejí návštěvníci především z následujících tří zdrojů:


  • vyhledávače
  • odkazy z jiných webů
  • osobní záložky

Celý portál www.finance-management.cz je pravidelně procházen a indexován vyhledávacími roboty významných internetových služeb jako jsou Google, Seznam, Yahoo, MSN a další. Díky publikování kvalitního obsahu a jeho optimalizaci pro tyto vyhledávače se www.finance-management.cz vyskytuje vysoko ne-li dokonce na prvních pozicích ve vyhledávačích. Pokud se portál www.finance-management.cz objevuje na prvních pozicích ve vyhledávačích, pak je jasné, že návštěvníci se dostanou i k Vaší prezentaci. Úspěšnost portálu si můžeme ukázat na následujících třech příkladech:


Pojem "akvizice podniku" ve vyhledávači www.google.cz dne 11.3.2008: Odkaz na www.finance-management.cz je na první pozici. Ukázka zde:

Akvizice podniku

Pojem "kupni opce" ve vyhledávači www.google.cz dne 11.3.2008: Odkaz na www.finance-management.cz je na první pozici. Ukázka zde:

Kupní opce

Pojem "cíle SMART" ve vyhledávači www.seznam.cz dne 11.3.2008: Odkaz na www.finance-management.cz je na první pozici. Ukázka zde:

cíle SMART

A takto bychom mohli pokračovat dále. Umístění ve vyhledávačích na prvních pozicích zajisté nelze zaručit a je docela možné, že dnes výše uvedené pojmy budou na jiných pozicích. Zobrazování ve vyhledávačích se mění. Nicméně, podstatou tohoto vysvětlení je to, že odkazy na www.finance-management.cz se zobrazují vysoko ve vyhledávačích a to jim zajišťuje velkou viditelnost a návštěvnost.


Velmi často se lidé na Vaši zdejší prezentaci také dostanou přes odkaz z některého internetového katalogu. Katalogy firem a odkazů provozuje dnes každý větší webový portál – kromě již zmíněného Seznamu, jsou to u nás třeba Centrum, Atlas a mnohé jiné. Portál www.finance-management.cz je zařazen ve většině katalozích firem dostupných na českém webu.


Pokud stojíte o maximální výtěžnost ze své prezentace, pak je možné si u nás objednat další formy propagace jako například Vaše osobní webová doména, zařazení Vaší prezentace do online katalogů, placená inzerce na vybraných místech, tiskové zprávy, originální propagační kampaně, a tak dále. Tyto služby jsou individuální.


Z našich statistik vyplývá, že velká část našich návštěvníků k nám přichází tím, že nás mají ve svých záložkách. Toto je velice pozitivní statistika, jelikož toto jsou věrní návštěvníci. Jsou-li naši návštěvníci věrní nám, mohou být věrní i Vám.


Obecně vzato se tedy dá říci, že Vaše osobní webová prezentace na portále www.finance-management.cz je na internetu velmi dobře dohledatelná a to jak na vyhledávání některých klíčových slov, tak většinou i na přímé zadání Vašeho jména. Stránky s Vaší prezentací jsou rovněž optimalizovány pro vyhledávače.



Jaká je struktura návštěvníků tohoto webu?

Statistika o publiku tohoto webu je jistě důležitá informace při cílení své prezentace. Na portále www.finance-management.cz sledujeme několik statistik týkajících se složení publika tohoto webu.


Ze statistik portálu www.finance-management.cz je zřejmé, že:


  • většina návštěvníků má vysokoškolské vzdělání (80%), tedy jedná se o velice vzdělané obecenstvo
  • více než 50% návštěvníků má vzdělání na úrovni stupně Ing., Mgr., PhD.
  • více než 50% návštěvníků dosahuje mzdy 35 000 Kč/měsíc a vyšší, tedy naši návštěvníci jsou nadprůměrně movití a bonitní
  • zhruba 53% návštěvníků pochází ze středního nebo top managementu firem, tedy skupina na rozhodovací úrovni
  • přibližně 30% publika jsou podnikatelé nebo vykovávající svobodné povolání (advokáti, právníci, daňoví poradci, atd.)
  • z těch, kdo jsou zaměstnáni v nějaké firmě nebo ji vlastní, přibližně 58% návštěvníků se nachází v exekutivní roli (vedoucí, ředitel, majitel)
  • většina návštěvníků (79%) pracujících pro nějakou firmu pochází ze společnosti s ročním obratem 10 miliónů a vyšší

Co tedy z uvedeného suma sumárum vyplývá?


Návštěvníci webu www.finance-management.cz jsou většinou vzdělaní, bonitní a pracují v exekutivních pozicích. Lze tedy předpokládat, že využívají služeb odborníka, konzultanta, nebo jinak prospěšného profesionála. Pokud zahlédnout na tomto portálu Váš profil, je velká šance, že pro Vás mohou mít zakázku.


Na následujících obrázcích je možné shlédnout naše statistiky.


Návštěvníci podle vzdělání Návštěvníci podle výše svého příjmu Návštěvníci podle svého profesního postavení Návštěvníci podle postavení ve firmě, se kterou jsou spojeni Návštěvníci podle obratu firmy, se kterou jsou spojeni
(Stav k 11.8.2008)



Jak se zaregistrovat a kolik to stojí?

Děkujeme za Váš zájem a dotaz. Odpověď na tuto otázku najdete na stránce nazvané Registrace.



Co jsou a jak zvolit klíčová slova?

Klíčová slova jsou identifikátory Vaší prezentace. Klíčová slova, se kterými je Vaše prezentace spojena, máte zobrazena na konci své prezentace. Vám pomohou ke kvalitnější prezentaci a značně přispívají k tomu, že Vaše prezentace na tomto portálu bude lépe dohledatelná ve vyhledávačích. Nám pomáhají k lepší organizaci dat.


Doporučujeme uvést 3 slova, hesla nebo sousloví, která nejlépe vystihují Vaše zaměření, produkt, podnikání, profesi. Klíčová slova jsou slova, která chcete, aby si každý asocioval s Vaším jménem. Pokud si nevíte rady, jak klíčová slova vytvořit, zde je příklad: Jste-li daňový poradce se specializací na DHP a obchod s Čínou, pak byste uvedl/a například: "DPH", "DPH Čína" a "dovoz z Číny".


My použijeme tato slova nebo hesla k optimalizaci Vaší prezentace vzhledem k vyhledávačům. Pokud pak někdo zadá například do Googlu nebo Seznamu heslo "dovoz z Číny", tato klíčová slova zde pomohou k tomu, aby Vás Google nebo Seznam či jiný vyhledávač tomu člověku zobrazil. Klíčová slova nezaručí, že vyskočíte v Googlu a dalších vyhledávačích na prvním místě, ale pomohou Vám.



Potřebuji k registraci IČ a živnostenský list?

Registrace v našem katalogu není nijak formálně podmíněna a je tedy dostupná všem nezávislým konzultantům, odborníkům a profesionálům. To se týká jak těch, kteří svou činnost vykonávají pouze příležitostně a nevyplatí se jim proto provozovat živnost či jinak podnikat běžným způsobem, tak i těch, kteří jsou organizováni v nějakém sdružení či zastupují nějakou společnost.


Náš liberální přístup je opakem přístupu jiných portálů jako například Seznam, Centrum nebo Atlas, na nichž je registrace do firemního katalogu podmíněna zadáním IČa. To bohužel znevýhodňuje například začínající profesionály a konzultanty, podnikající studenty, cizince nabízející služby po přechodnou dobu a další.



Mohu zaregistrovat firmu?

Při registraci na www.finance-management.cz není rozhodující, zda-li podnikáte zcela v rámci svobodného povolání, jako živnostník nebo pod hlavičkou své či cizí firmy. Podstatné je, abyste byl odborník a profesionál ve svém oboru. Abychom byli konkrétní, ve Vaší osobní webové prezentaci by se mělo hovořit převážně o Vaší osobě a Vašich úspěších, ale pokud ve Vašem profilu bude odkaz na webové stránky nebo adresu Vaší firmy nebo Vašeho zaměstnavatele, tak to samozřejmě nevadí.


Rozhodování v této věci se neřídí žádnými přísnými pravidly, spíše jde o to, aby si portál udržel směr a odborná profesionalita, která mu byla dána už do vínku, tedy podporovat odborníky, konzultanty a profesionály.



Jak zabezpečujete kvalitu prezentací?

Kvalita všech prezentací na tomto webu je velice důležitá, protože celková profesionální úroveň tohoto portálu znamená zviditelnění Vaší osoby nebo Vašehu businessu v lepším světle. Možná se tedy ptáte, jak zaručujeme kvalitu prezentací, které zobrazujeme. Jinými slovy, jak zaručíme, že se mezi prezentacemi nebude zobrazovat spam nebo jinak nekvalitní obsah.


Kvalita prezentací na našem portále je dána jejich ručním zpracováním, osobním přístupem a korekturou zkušeného editora. Než se prezentace dostane on-line, základní informace o zadavatelích jsou ověřeny. Prezentace je před jejím zveřejněním poslána ke korektuře i samotnému zadavateli. Jedná se tedy o spolupráci mezi námi a Vámi vedoucí ke kvalitní prezentaci. Takto se postupuje u každého našeho klienta.


Dalším aspektem kvality je samotný fakt, že se jedná o placenou službu. Lze těžko očekávat, že by někdo platil za prezentaci na našem portále jen proto, aby mohl zveřejnit spam nebo jinak nekvalitní obsah.


Jinými slovy, máme osobní zájem na co nejvyšší kvalitě zde zveřejněných prezentací a proto jejich kvalitu pravidelně monitorujeme a aktivně pracujeme s klienty na co nejlepším řešení.



Je vhodné mít v prezentaci osobní fotografii?

Fotografie v zobrazení osobního profilu absolutně povinná není, ale je více než vhodné ji do své prezentace zařadit.


Přítomnost fotografie Vaší osoby má velký vliv na úspěšnost Vaší prezentace, a proto ji velmi doporučujeme. Je statisticky prokázáno, že profily s osobní fotografií jsou zvýhodňovány. Sympatická fotografie s přirozeným úsměvem může zmírnit počáteční nedůvěru a mnohonásobně zvýšit procento lidí, kteří Vás po shlédnutí prezentace osloví. Náš zobrazovací algoritmus rovněž přikládá větší váhu prezentacím s osobní fotografií.


Fotografie odborníků také značně usnadňují vizuální navigaci v našem oborovém katalogu. Proto jsou prezentace bez fotografie penalizovány v podobě méně výhodného pořadí při výpisu na stránce. O tomto tématu viz více v sekci Umístění prezentace.


Co když nemám fotografii? Pokud zrovna snímek nemáte po ruce, můžete nám poslat nějaký dočasný, který později vyměníme za nový. Pokud nemáte fotografii v elektronické podobě ale pouze tištěnou, můžete nám ji zaslat poštou a za malý příplatek ji pro Vás zpracujeme. Z pohledu navštěvovanosti Vaší prezentace je obvykle lepší nějaké foto než žádné.



Jak dlouho trvá sestavení prezentace?

Jakmile od Vás obdržíme úhradu, informace a podklady, začneme pracovat na sestavení Vaší osobní webové prezentace. Než se Vaše prezentace dostane na web a bude viditelná celému světu, bude nutné, abyste ještě provedli korekturu. Včetně Vašich korektur, odsouhlasení a výměny emailů můžete počítat se sestavením prezentace řádově v rozmezí několika dnů až jednoho nebo dvou týdnů. Rychlost aktivace prezentace závisí v největší míře na rychlosti komunikace mezi námi a Vámi. Uhrazená doba registrace na portále www.finance-management.cz se začne počítat od data zveřejnění prezentace. Vaše prezentace Vás nic nestojí dokud není viditelná světu.



Jaké bude umístění mé prezentace v katalogu?

Umístění prezentace v katalogu má následující tři rozměry:


  • umístění v oborovém katalogu (poznámka administrátora: připravuje se)
  • umístění v kategorii
  • umístění na stránce

Pro Vaši osobní webovou prezentaci bude vybráno nejvhodnější umístění v oborovém katalogu konzultantů, odborníků a profesionálů a zároveň bude zařazena do všech kategorií, které odpovídají Vašemu předmětu podnikání. Důležitá je specializace. Čím je užší profesní zaměření Vaší prezentace, tím má lepší pozici v konkrétních kategoriích katalogu. Příklad: Daňový poradce se specializací na DPH a daňové vztahy se státy v rámci Evropské unie může být jeden z mnoha v oborovém katalogu daně, ale dále už pak jeden z mála (a tedy relativně lépe viditelný) v kategorii daně - DPH a ještě lepší umístění bude mít v kategorii daně - DPH - DPH státy Evropské unie.


Umístění Vaší prezentace v rámci stránky s výpisem odborníků v dané kategorii je automatizováno a randomizováno. Některé servry poskytují výhodu těm, kteří se registovali dříve. Na portálu www.finance-management.cz máme snahu o to, aby všichni měli rovné podmínky, a tak pořadí v jakém jsou zobrazeny prezentace na stránkach s výpisem kategorie je až na malé výjimky určeno náhodným výběrem. Randomizace pořadí má výhodu v tom, že všichni se objevují na předních pozicích v průměru stejně často. Na první pozici se tedy tu a tam občas objevíte i pokud Vaše registrace je staršího data.


Výjimku představuje úvodní stránka katalogu odborníků, konzultantů a profesionálů. Na této stránce jsou nejprve zobrazeni nejnovější odborníci. Zvýhodnění nových prezentací na této stránce má za úkol jednak upozornit ostatní na novinky a za druhé poskytnout novým prezentacím jakousi kompenzaci po dobu, kdy ještě nejsou zaindexovány internetovými vyhledávači.


Druhou výjimku představují prezentace bez fotografie. Protože fotografie výrazně usnadňují vizuální navigaci v katalogu, prezentacím bez fotografie je v našem zobrazovacím algoritmu přiřazována nižší váha a zobrazují se až za prezentacemi s fotografiemi.


Mírně zvýhodněny jsou prezentace těch profesionálů, kteří si našli čas a napsali krátkou referenci na služby portálu.



Jak mohu svoji prezentaci prodloužit?

Děkujeme za optání, tato otázka nás velice těší. Prodloužení již existující prezentace není o nic jednodušší než zaslání platby na další období a upozornění nás na Vaše přání emailem.



Jak mohu svoji prezentaci zrušit či odstranit?

Registrace může zaniknout zpravidla ze dvou následujících důvodů:


  • vypršení lhůty platnosti registrace (automatické zrušení)
  • výpověď registrace (zrušení výpovědí)

Automatické zrušení: Registraci v našem katalogu si zřizujete na dobu určitou a platíte předem. Pokud si registraci neprodloužíte na další období tím, že uhradíte platbu na další období před skončením právě dobíhajícího předplaceného registračního období, Vaše osobní webová prezentace bude v našem systému automaticky deaktivována nebo zrušena a smluvní vztah automaticky sám zaniká.


Zrušení výpovědí: Registraci lze také kdykoliv vypovědět kteroukoliv smluvní stranou a to bez udání důvodu. Pokud bude regisrace zrušena ze strany portálu www.finance-management.cz (to se může stát například z důvodu závažného porušení pravidel), bude Vám vrácena poměrná částka Vaší platby, tedy finanční prostředky nevyčerpané v důsledku zrušení prezentace před ukončením její platnosti. Pokud bude prezentace zrušena nebo vypovězena z Vaší strany, žádný podíl na platbě za prezentaci se nevrací.


Výpověď v případě zrušení výpovědí je nutné doručit písemně, a to buď poštovním dopisem nebo emailem.



Plynou z registrace nějaké závazky?

Registrace na našem webu Vás k ničemu nezavazuje. Registrace i její prodloužení se hradí předem, přičemž před skončením předplaceného registračního období budete s dostatečným předstihem vyzváni k úhradě dalšího období. Pokud po této výzvě svou registraci úhradou neprodloužíte, bude Vaše osobní webová prezentace deaktivována nebo zrušena – žádná výpověď není nutná.



V katalogu nevidím kategorii pro svoji profesi, co s tím?

Nové kategorie jsou přidávány postupně s tím, jak se registrují noví konzultanti, odborníci a profesionálové z oborů, které v katalogu dosud nebyly zastoupeny. Pokud v katalogu nevidíte kategorii pro Vaši profesi, v žádném případě to neznamená, že by zde nebylo pro Vás místo. Právě naopak, upozorněte nás na Vaše přání a my s radostí zvážíme vytvoření nové kategorie.


V katalogu pro Vás pak bude vybráno to nejvhodnější dočasné umístění a jakmile se zaregistrují další konzultanti, odborníci a profesionálové z Vašeho oboru, bude pro Vás vytvořena samostatná kategorie. První zástupci nové profese obvykle získají ze své registrace maximum, takže doporučujeme své rozhodnutí neodkládat.



Jaká jsou pravidla pro zveřejnění prezentace?

Snahou portálu www.finance-managemen.cz je udržet si profesionalitu a atraktivitu pro své návštěvníky a čtenáře. Z toho důvodu je nutné stanovit alespoň základní pravidla pro zobrazování prezentací.


  • Prezentovaná osoba musí splňovat požadavky na odbornost a profesionalitu.
  • Prezentace nesmí být v rozporu s dobrými mravy a etickými principy.
  • Prezentace nesmí porušovat zákony České republiky nebo k takovému jednání vést či navádět.
  • Prezentace musí obsahovat pravdivé informace.
  • Prezentace nesmí poškozovat konkurenci.
  • Zákazník, tedy Vy, nesmí být v prodlení s platbou za zveřejnění prezentace či prodloužení její platnosti (platí se předem).
  • V prezentaci nesmí docházet k hanobení ras, národů, náboženství a jiných přesvědčení nebo navádět k rasové, národnostní či jiné nesnášenlivosti.
  • Zodpovědnost za obsah prezentace nese vždy zákazník, tedy Vy.

Administrátor portálu www.finance-management.cz si vyhrazuje právo vypovedět smluvní vztah a nezobrazit, pozastavit zobrazení, zablokovat nebo dokonce odstranit jakoukoliv prezentaci, která odporuje výše uvedeným pravidlům.


Administrátor portálu www.finance-management.cz má rovněž právo posoudit vhodnost prezentace vzhledem k zaměření tohoto portálu a žádosti o tematicky nebo jinak obsahově nevhodné prezentace odmítnout (například pokud by se jednalo o pornografii, warez, spam, porušování autorských práv apod.).



Ochrana soukromých informací

Portál www.finance-management.cz respektuje Vaše rozhodnutí v oblasti ochrany soukromých údajů. Pokud nám poskytnete osobní informace, budeme s nimi zacházet opatrně a v souladu se zásadami ochrany soukromých údajů. Proto zůstanou zachovány v tajnosti veškeré Vaše soukromé osobní a kontaktní údaje, korespondence i jiné dokumenty, a bez vašeho svolení nebudou tyto informace poskytovány třetím stranám, jako například různým agenturám, rozesilatelům reklamy a dalším.


Oproti tomu, veřejné údaje, které běžně uvádíte při prezentaci svého podnikání nebo které za veřejné sami označíte, jsou publikovány prostřednictvím Vašich osobních webových prezentací na tomto serveru.


Dovolte nám upozornit Vás, že kdykoliv umístíte osobní informace na veřejně přístupných místech, například v diskusních fórech nebo na vývěsce, stanou se tyto informace dostupnými pro všechny osoby s přístupem na internet. Proto doporučujeme, abyste na tato veřejná místa neumisťovali žádné informace, které nechcete uveřejnit.


Neomezený přístup k databázi osobních záznamů má provozovatel tohoto portálu. Zároveň jsou činěna veškerá nezbytná bezpečnostní opatření, aby se k těmto datům nedostaly nepovolané osoby.


Máte-li otázky týkající se zásad bezpečnosti informací, neváhejte se na nás obrátit.


Co by Vás ješte tak asi mohlo zajímat?
Co by Vás ješte tak asi mohlo zajímat?

leadership - management strategie - rozhodovací procesy organizace - změna - kultůra komunikace - marketing
přístupy & metody A-Z systémy & teorie A-Z modely & struktůry A-Z metody & způsoby A-Z
oceňování - rozhodování strategie - tvorba hodnot treasury - cash flow finance - řízení rizik
metody & ukazatele A-Z modely & způsoby A-Z přístupy & systémy A-Z metody & teorie A-Z

Podmínky provozu | © Copyright 2005-2012 Středoevropské centrum pro finance a management | Mapa stránek
Budujte své jméno
Středoevropské centrum pro finance a management - Svět oveřené vzdělanosti - Klikňete zde a dozvíte se více
Středoevropské centrum pro finance a management - Svět oveřené vzdělanosti - Klikňete zde a dozvíte se více
Anketa
Nejčtenější pojmy
z financí a managementu
SWOT analýza SWOT je typ strategické analýzy stavu firmy, podniku či orga...
(Přečteno: 142014x)
Zrušení, likvidace, zánik společnosti Zrušení a zánik společnosti se řídí v České republice zákonem 51...
(Přečteno: 127335x)
Definice cíle SMART (Project Management) SMART je souhrn pravidel, která pomáhají především v r...
(Přečteno: 104892x)
Giniho koeficient Giniho koeficient, sestrojený italským statistikem Coradem Gini v r...
(Přečteno: 73602x)
Lorenzova křivka Lorenzova křivka, nebo anglicky Lorenz Curve (LC), je grafické znáz...
(Přečteno: 73565x)
Nejsledovanější knihy
Ekonomie
Holman Robert
(Sledovanost: 171)
Introduction to Financial Accounting
Charles T. Horngren, Gary L. Sundem, John A. Elliott, Donna Philbrick
(Sledovanost: 164)
Marketing
Boučková Jana, a kol.
(Sledovanost: 164)
Corporate Finance
Stephen A. Ross, Randolph W Westerfield, Jeffrey Jaffe
(Sledovanost: 158)
(Sledovanost: 158)
Nejčtenější články
Magický trojúhelník: veřejné finance, nezaměstnanost, inflace Profiskálně orientovaní ekonomové jsou často přesvědčeni, že zvýšením státních nebo veřejných výdajů je možné...
(Přečteno: 21149x)
Konec amerického dolaru jako nadnárodní měny? Budoucí vývoj dolaru a zprostředkovaně eura závisí především na ekonomických ukazatelích americké a evropské e...
(Přečteno: 18793x)
Působnost zákona Sarbanes-Oxley za hranicemi USA Zákony Sarbanes-Oxley a Securities Exchange Act se vztahují primárně na americké společnosti, ale díky mezinár...
(Přečteno: 17795x)
Po Enronu nový skandál, ale s jiným koncem Když partneři daňových oddělení společnosti KPMG nabízeli svým klientům produkty, jejichž záměrem bylo snížení...
(Přečteno: 15800x)
Sarbanes-Oxley: Sladké plody za mnoho peněz Nejedna firma přišla na to, že požadavky zákona Sarbanes-Oxley přispívají ke zvýšení efektivity podnikání. Na...
(Přečteno: 13871x)
Vybrané finanční
a manažerské okruhy
aneb
Co ještě možná neznáte?
Doporučené www stránky
.